lördag 6 augusti 2011

Regn

Pga det ihålliga regnet fick hästarna stå inne inatt, vilket jag tror de uppskattade. Regnet fortsatte även i morse och jag konstaterade ganska snabbt efter gårdagen att Cerezo behöver ett regntäcke. Det hjälper inte så mycket att det finns vindskydd i hagen när de äldre hästarna inte alltid låter C. stå där. Så i morse körde jag iväg till Horse-Ess, där jag tyvärr inte hittade något i rätt storlek och prisklass, men min gode vän Jessica lät mig låna ett täcke av henne. Det tackar vi för! Så nu har det varit lite trevligare att se på hästarna ute i regnet! :)

Ikväll kom min vän Malin hit och drog ut mig på en ridtur för att fota lite. Sånt kan jag ju inte tacka nej till fastän jag är förkyld och regnet öste ner. Här får ni lite smakprov - bara jag hinner laddar jag upp mera på hemsidan sen!

Inga kommentarer: