fredag 26 augusti 2011

Mycket på gång

Länge sen jag bloggat.. det har varit fullt upp på olika håll hela veckan, men jag tänkte jag skulle dra igenom den här veckan sådär snabbt här och nu...

Måndag: Idag var det Majsans tur att bli fotograferad! :)
Tack till Malin som fotade även denna gång!

Tisdag: Idag skulle jag och Jessica fotografera Thunderbird. Vi hann rykta honom och sätta på tränset, sen började regnet ösa ner. Surt! J. jobbade i alla fall en stund med honom på ridbanan, sen hoppade jag upp och så for vi en tur i terräng. Killen skötte sig finfint! Fick även några foton på den fina, men blöta 3-års hingsten. :)

Onsdag: Händelsefattig dag. Busade lite på en stubbåker med båda hästarna...

Torsdag: Jag och Emilio for på en chill-tur, som slutade med lite plaskande i ån, för första gången i år. Roligt tyckte Emilio! :) Efteråt verkade jag Cerezos framhovar själv för första gången, vilket gick hur bra som helst! Är grymt imponerad över min duktiga kille! Senare på kvällen ringde Jessica och sa att min nya dressyrsadel har kommit till butiken. Oj vad jag blev glad! :) Måste även påpeka att jag är grymt imponerad av den snabba leveransen; en dag!

Fredag: Regn! Kan det inte sluta nångång? Jag har ju sett fram emot att få prova nya sadeln nu hela dagen. Istället sitter jag inne och kollar på Alca-padar. Jag har en från förr som jag tyckt väldigt bra om, så nu vill jag ha en till. Men jag kan inte bestämma mig för vilken färg jag ska köpa... Blå, plommon eller något helt annat?

Inga kommentarer: