fredag 5 juli 2013

Danmark

För alla som inte redan vet det, så befinner jag mig just nu i Danmark. Här är det tänkt att jag ska bo och jobba nu i tre månader. Mina två hästpojkar har också fått komma med mig, så vi kommer få träning ~5 ggr/vecka.
Hästarna i Björneborg
Som väntat har de första dagarna varit ganska jobbiga - massor med nya människor, hästar och rutiner. Blev dessutom inkastad mitt i ett ridläger, så det har varit totalt kaos den här veckan. Men det är bara att bita ihop och kämpa vidare. Bara man kommer in i det och kan fördela arbetsuppgifter med den andra praktikanten så tror jag nog det ska börja gå bättre. Kan ju även tillägga att den andra praktikanten är från Norge, så där hade jag lite tur, eftersom norska är mycket lättare än danska. ;)

Nu ska jag avsluta den här dagen, och så ska jag försöka uppdatera med jämna mellanrum så ni får hänga med...

Inga kommentarer: