fredag 16 augusti 2013

Besök hos Bent

Igår styrde jag bilen 150 km söderut, och besökte självaste Bent Branderup. När jag en gång är i Danmark, var jag ju tvungen att hoppa på möjligheten. Och det var ju verkligen en upplevelse att få se Bent träna live, och se alla hästar som man tidigare bara sett på foto och film. Zarif var ju bara såå läcker!! Tyson va' inte långt efter... och alla andra, men de två stod ut!





 
 
Största orsaken till besöket var ju givetvis att Anna-Clara var på plats som veckoelev, tillsammans med Katrin, som jag också ridit för några gånger. Det var väldigt roligt att träffas igen, och få diskutera lite häst och ridning (och allt möjligt annat också). :) Den här dagen kunde ju inte ha kommit mera passande, med tanke på min svacka i träningen. Fick verkligen ny inspiration, och lite andra planer inför framtiden börjar ta form... :) Och så fick jag ju träffa Anna-Claras hästar igen. Lika fina som vanligt!
AC och Acacia
 

Inga kommentarer: