söndag 11 augusti 2013

Halvtid

Nu har jag varit bosatt i Danmark hela 6 veckor. Det betyder även att jag varit här ungefär hälften av den planerade tidsperioden. Tiden den bara flyger i väg, och jag hade gärna stannat längre... dvs. om jag hade lite lön och jobb endast 5 dagar i veckan - då hade det varit perfekt. :)
Idag har jag för övrigt haft min stalldag, vilket har gått väldigt bra. Alla hästarna har varit snälla, vilket underlättar arbetet rejält. ;) Verkat klart ponnyn Emil har jag även gjort, och Cerezo har varit ute och tittat på hästarna i hagen. Fick lite hanteringshjälp förra veckan av stallmästaren, och efter att jag lärt mig de nya "tagen" har det fungerat väldigt bra bland andra hästar, vilket känns fantastiskt! Imorgon börjar en ny vecka, familjen är hemma, och vi kommer ha träning med Michelle igen. Nu känns det som vi har mycket att jobba med, och det ska bli så roligt att börja på igen! :)
 

Inga kommentarer: